Direktlänk till inlägg 13 januari 2007

Ultraljud... som på nytt igen!

Av Ghostone - 13 januari 2007 14:32

Nu har man varit på besök i Mödra där vi bland annat fick se barnet för första gången i Ultraljud. SNacka om vad grymt det är!!Tänk att ett sådant litet liv finns nu i min frus mage och som kommer att komma ut någon gång runt den 4:e Juli. Ja... svårt och förstå ibland faktiskt. Nu skall man bli far igen. Återigen skall man börja lära upp ett litet liv till att bli självständig, återigen blir ett litet liv fascinerad över att man kan hjälpa till med i stort sett allt."Pappa klarar allt", är ord som min dotter brukade säga när hon var liten. Det är ord hon säger då och då fortfarande, men hon menade dom bättre när hon var liten. ;)Frågor man ställer nu är ju vad det blir. Blir det en pojke eller en dotter? Hmm... min fru vill faktiskt gärna veta det i förväg, men det vill inte jag. Jag vill bli överraskad när barnet kommer. För mig spelar det ingen roll vilket det blir faktiskt, för det kommer att bli en ny upplevelse ändå.Många vänner man möter säger samma sak. Det ena barnet är inte det andra likt, så i vilket fall som helst kommer det att bli en ny upplevelse att bli far igen. Det var ju dock allt 11 år sedan man höll i ett så litet knyte som var en del av en själv.Till nästa ultraljud, skall min dotter med. Hon måste också få se sitt syskon ju! Hon skulle faktiskt ha varit med när vi skulle ha det första gången, men denna gång när det gjordes, så visste vi faktiskt inte om att ultraljudet skulle göras förrän vi var där. Annars hade hon fått vara med.Hehehe... det är grymt med livet! Jag njuter av det varje dag, och det blir bara bättre och bättre! =)/Ghost

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ghostone - 27 april 2013 02:43

Laddning pågår... Man ser ett ljus i tunneln. Faktiskt så är det så att dagarna blir lättare och lättare att ta sig igenom. Efter att ha mått dåligt sedan Juli 2012, så har man bärjat se sig omkring och upptäckt en helt ny värld. En värld där man s...

Av Ghostone - 8 januari 2013 16:36

Känslan när man ska hälsa på barnen och man får sitta och vänta utanför sitt fd hem för de har inte kommit hem än... Inget konstigt i det egentligen. Men det känns konstigt iaf. Man tittar på dörren man en gång haft nyckel till. Men man väntar i tr...

Av Ghostone - 7 januari 2013 13:15

Idag är det bara en sån dag... Under hela helgen har det mer eller mindre varit tungt. Man har tänkt mycket och känt mycket. Man gjorde ett försök till att få upp humöret genom att gå ut på fredagen med kompisar, men gick hem igen efter ca 2 timm...

Av Ghostone - 30 december 2012 16:32

HURRA HURRA HURRA HURRA! Idag har vi firat 4 åringen! Hon blir så glad över allt hon får och visar det så extremt mycket. Alla gillar väl att få saker, men hon visar det verkligen! och idag när hon fick vara i centrum, då allas uppmärksamhet rikt...

Av Ghostone - 28 december 2012 19:56

Det var länge sedan man bloggade... När man tittar på gamla bloggningar här inser man att den bara har stått och tagit plats på en server... var den nu är. Men som med en gammal bok, så finns den iaf där och väntar. Väntar till den dag då jag beh...

Ovido - Quiz & Flashcards