Alla inlägg under maj 2009

Av Ghostone - 19 maj 2009 09:30

Då var man på väg...

EN TSM konferens (TSM= Team Slaes Maneger) i Stockholm. Med mycket information, men också med mycket skoj till kvällen (Får vi hoppas).

Varje år hitta The Phonehouse på något för vissa i kedjan att göra. I år blev det butikschefrarna som fick det. Mycket trevligt!

Även om det är jobb, så är det ganska skönt att kunna släppa lite på butiken. Den är i goda händer med mina kollegor, jag har drillat dom hårt och de är fullt medvetna vad jag förväntar mig utav dom.


Vi skall på möte i huvudkontoret. Kommer att bli lite roligt att återse det. Har inte varit där sedan jag började 2006 i kedjan. Kanske återse kända ansikten, och lära känna nya. :)


Nä, nu skall jag njuta av färden här, och tänka på min familj. Det har bara gått 2,5 timmar sedan jag lämnade dom sovandes hemma. Och saknar dom redan.


/G

Ovido - Quiz & Flashcards